Intézményi tehetségkoncepció Intézményi tehetségkoncepció kialakításához előzetes felmérés Részt vett már az intézmény a Nemzeti Tehetség Program pályázatain?igennemnincs róla információm Rendelkezik az intézmény komplex tehetséggondozó programmal?igennemnincs róla információm Az intézményben jelenleg mely tehetségazonosítási tevékenységek valósulnak meg? Amennyiben jelenleg nem valósul meg, javasolja ennek bevezetését, vagy nem tartja szükségesnek?meg-valósultervezettnem szükségesnincs információmonline mérési rendszerbe történő bekapcsolódás pedagógiai azonosító kérdőívek alkalmazásapedagógusi megfigyelés szempontrendszer alapjánpedagógusi megfigyelés tevékenység közbenszülői visszajelzések, kérdőívek alkalmazásatársértékelések alkalmazásatanulói önkitöltő eljárások alkalmazása Egyéb tevékenységek Az intézményben jelenleg mely tehetséggondozó tevékenységek valósulnak meg? Amennyiben jelenleg nem valósul meg, javasolja ennek bevezetését, vagy nem tartja szükségesnek? megvalósultervezettnem szükségesnincs információmtanórai differenciálás egyéni fejlesztésmentorálás versenyfelkészítéstehetségműhely szakkör egyéb Egyéb tehetséggondozó tevékenységek Az intézményben jelenleg mely területeken valósul meg tehetségtanácsadási tevékenység? Amennyiben jelenleg nem valósul meg, javasolja az erre történő kiterjesztését a tehetség tanácsadásnak, vagy nem tartja szükségesnek? meg-valósultervezettjavasoltnem szükséges nincs információmtehetség jellemzői egyéni fejlesztésintézmény tehetséggondozó programjának jellemzői jó gyakorlat pályaorientációintra- és interperszonális terület fejlesztésekettős különlegességű tehetségek fejlesztése tehetséggondozás formái Egyéb tanácsadási tevékenységek Az intézményben jelenleg megvalósul a tehetségfejlődés nyomon követése? Ha igen, milyen módon? Ha nem, mit javasolna? Az intézményben jelenleg megvalósul a tehetségfejlesztő programok hatásvizsgálata? Ha igen, milyen módon? Ha nem, mit javasolna? A tehetségtámogató tevékenysége során jellemzően kivel működik együtt? (Több válasz is lehetséges.)iskolai tehetséggondozó szakemberiskolapszichológuskollégákiskola vezetőségepedagógiai szakszolgálatnevelési tanácsadószakmai szervezetek (NTK, MATEHETSZ, stb)civil szervezetekinternetnem foglalkozom a témával Milyen területen mutatkoznak meg az intézmény tanulóinak erősségei? (Több válasz is lehetséges.)nem jellemző szakmaitermészettudományok logikai-matematikaihumán tudományok zeneinterperszonális képességekidegen nyelvképzőművészet sport egyéb Mely területek milyen mértékben támogatják jelenleg az intézményben a tehetséggondozó munka megvalósítását? egyáltalán neminkább neminkább igenteljes mértékbennincs információmtanulói aktivitásszülői támogatásintézményvezető támogatásszakmai felkészültségnevelőtestületi elkötelezettségiskolapszichológus bevonásaegyéb külső partnerek bevonásatárgyi feltételek anyagi keretek időkeretektovábbi képzési lehetőségekhálózati együttműködés Egyéb feltételek megléte, hiánya Megítélése szerint milyen további programokra lenne szükség a tehetséges tanulók továbbfejlődésének támogatásához?nincs szükség további programokramentorálásversenyfelkészítésszakkörtehetségműhely Egyéb programok Mire lenne szükség ahhoz, hogy ezek a programok megvalósuljanak, vagy még eredményesebbek legyenek az intézményben?személyi feltételek biztosítása (tehetséggondozó szakember) tárgyi feltételek biztosítása iskolapszichológus bevonásaanyagi ráfordítás széleskörű információnyújtástörvényi változásoktantervi módosítások képzések, továbbképzések hálózati együttműködés Egyéb Ön munkája során bekapcsolódik a tehetséggondozásba?igen, vezetőkéntigen, mentorkéntigen, versenyfelkészítés soránigen, tehetségműhely alkalmávalnem, nincs rá időmnem, nincs rá lehetőségemnem, nincs hozzá megfelelő felkészültségem