Tehetséges pedagógus
A Tehetséges pedagógus című kötetben egy kutatás eredményeit mutatjuk be, melyet azzal az elsődleges céllal végeztünk el, hogy a pedagógusképzés és -továbbképzés szempontjából is hasznos […]
A Tehetséges pedagógus című kötetben egy kutatás eredményeit mutatjuk be, melyet azzal az elsődleges céllal végeztünk el, hogy a pedagógusképzés és -továbbképzés szempontjából is hasznos […]
A tehetséggondozás legnagyobb célcsoportját iskolás korú gyerekek alkotják, akiknek két alapvető közege az iskola és a család. Idejük legnagyobb részét ebben a két közösségben töltik, […]
Kötetünkben egy olyan kutatás eredményeit tesszük közzé, amely azt próbálta tetten érni, hogy hogyan hat az iskolák tehetséggondozó munkájára a pedagógusok tehetségesekkel kapcsolatos attitűdje, hogyan […]
A Nemzeti Tehetség Program korábbi pályázati kiírásai ITT érhetők el. A nyílt pályázati kategóriái hazai és határon túli intézmények tehetségműhelyeinek, óvodai programoknak, tehetségsegítő tanácsok tevékenységének támogatását valósítják […]
A tehetséggondozással foglalkozó szakemberek számára kihívást jelentő feladat a tehetségek életútjának követése. Mi történik egy azonosított tehetséggel, ha például iskolát vált vagy a családja elköltözik, […]
Mi jellemzi azt a tanulási környezetet, amelyben a hazai pedagógusok tehetséggondozási, tehetségfejlesztési gyakorlata zajlik? Milyen az a tanulási környezet, amely a tehetséges tanulók számára optimális? […]
A kreativitás kibontakoztatásában nagy szerepe van annak a légkörnek, környezetnek, amelyben a tehetséges fiatal él. Beletartozik ebbe az iskola, de talán ennél is nagyobb szerepe […]
Amikor a tehetséges munkavállalók lehetőségeit vizsgáljuk Magyarországon, megkerülhetetlenek a kis- és középvállalkozások, mivel munkahelyteremtésben és a helyi közösségek életében is kiemelten fontos a szerepük. Ezek […]
Alapvető társadalmi igény, hogy a hazai tehetséggondozással, tehetségfejlesztéssel foglalkozó szervezetek (köznevelési intézmények, civil szervezetek stb.) olyan körülményeket biztosítsanak az oktatásiszereplőknek, melyek mindenki számára lehetőséget nyújtanak tehetségük […]
Minden ország egyik, ha nem a legfontosabb gazdasági erőforrása munkaerejének a minősége, ezért minden kormányzatnak oda kell figyelnie arra, mi történik az ország tehetségeivel. Tudnia kell, […]
Copyright © 2024 | WordPress Theme by MH Themes